Ogólnopolskie badanie konsumenckie przeprowadzone w dniach 23.07-16.09.2014 na grupie 247 testerek.
Tworząc markę VITAPIL®, założyliśmy sobie za cel, aby oferowane produkty były najlepszym remedium na problemy z włosami. VITAPIL® jest marką ponadczasową, nieustannie podążającą za oczekiwaniami konsumentów. Dlatego zapytaliśmy kobiety o ich problemy z włosami. O to, gdzie szukają pomocy oraz w jaki sposób znajdują rozwiązania.
Poniżej przedstawiamy wyniki, jakie zebraliśmy w podsumowaniu 55-dniowego badania z udziałem kobiet, które otrzymały pełnowartościowe produkty VITAPIL®.
Badane osoby miały pełną niezależność w wyrażaniu swoich opinii, a ich udział był dobrowolny.
Podział odpowiedzi na pytanie" Czy występują u ciebie jakieś problemy z włosami?"
W momencie, gdy badane osoby zauważają u siebie problem z włosami, najczęściej pytają się o poradę fryzjera (34,2%), chętnie rozmawiają o włosach z koleżankami (18,3%) oraz przeszukują fora internetowe (17,5%). Część kobiet (12,5%) sięga po konsultację lekarza dermatologa, którego aż 52,5% badanych uznało za największy autorytet w dziedzinie nadmiernego wypadania włosów. Jednak 35% woli zastosować się do wskazówek przekazanych przez fryzjera lub znajomych.
Podział odpowiedzi na pytanie" Kiedy pojawiły się pierwsze efekty kuracji?"
Pierwsze efekty stosowania VITAPIL® zauważalne są w różnym czasie i zależą od indywidualnych uwarunkowań osób go przyjmujących. Są też subiektywną opinią i trudno jest jednoznacznie zdefiniować jaki czas należy stosować preparat, żeby zauważyć pozytywne wyniki jego działania. Średnio jednak należy przyjąć, że dla optymalnego uzyskania korzyści, suplement powinno się regularnie przyjmować co najmniej przez okres 3 miesięcy.
Podział odpowiedzi na pytanie: "Czy zauważyłaś pozytywne zmiany w kondycji skóry głowy i włosów po zastosowaniu produktów zgodnie z instrukcją?"
Podstawowym wskaźnikiem korzyści ze stosowania VITAPIL® jest wskazanie przez badanych (94,7%) na znaczne ograniczenie wypadania włosów. Wyraźnie poprawia się ich kondycja, zauważalny jest szybszy porost oraz pojawienie się tzw. "bay hair" czyli nowych włosów. Ponadto uczestniczki wskazały (76,2%), że włosy przestały się rozdwajać i zmniejszyło się przetłuszczanie skóry głowy. Najważniejszym wnioskiem świadczącym o tym, że produkt spełnia oczekiwania jest chęć polecenia VITAPIL® innym osobom aż przez 97,5% badanych uczestniczek!